21/12 Warmathon ten voordele van vzw Prinses Máxima Foundation Belgium Dank aan alle lopers die het Fonds Prinses Máxima Centrum Belgium gekozen hebben als ‘Goed Doel’! admin2026-02-01T20:47:10+01:00december 26th, 2019| Related Posts Kinesitherapeut Nele blikt terug op de eerste 6 weken van haar stage Kinesitherapeut Nele blikt terug op de eerste 6 weken van haar stage In gesprek met Kristin Buelens, voorzitter van onze vzw In gesprek met Kristin Buelens, voorzitter van onze vzw Fellow Arne neemt de afgelopen maanden onder de loep Fellow Arne neemt de afgelopen maanden onder de loep Kinderarts Dries over de impact van zijn fellowship Kinderarts Dries over de impact van zijn fellowship Een dankwoord van Frances n.a.v. haar Mastercourse (Module 5.1) Een dankwoord van Frances n.a.v. haar Mastercourse (Module 5.1)